2 dagen Trainingen vanaf € 961,95 incl. BTW Deze vanafprijs is o.b.v. het goedkoopste startmoment. Dag Apeldoorn, Virtual Classroom 2 locaties 1e startmoment: 09-12-2024
Kwaliteit, gastvrijheid en beleving zijn succesfactoren voor de horeca. En goed opgeleide mensen zijn...
Kwaliteit, gastvrijheid en beleving zijn succesfactoren voor de horeca. En goed opgeleide mensen zijn daarin essentieel. Het maakt niet uit of je als...
Kwaliteit, gastvrijheid en beleving zijn succesfactoren voor de horeca. En goed opgeleide mensen zijn daarin essentieel. Het maakt niet uit of je als kok in de keuken staat, gasten bedient in een hotel,...
Kwaliteit, gastvrijheid en beleving zijn succesfactoren voor de horeca. En goed opgeleide mensen zijn daarin essentieel. Het maakt niet uit of je als kok in de keuken staat, gasten bedient in een hotel, of ijsjes verkoopt in een ijssalon. Ontdek hoe je klanten een goede beleving biedt.
De economische ontwikkelingen zijn gunstig voor de horeca in Nederland. De Nederlandse consument gaat meer buiten de deur werken en eten. Met name in de grote steden is dat te merken, maar in de retailsector is er ook steeds meer concurrentie. Zo willen ook supermarkten, warenhuizen en modewinkels consumenten trekken door in food- en belevingsconcepten te investeren. Dat zorgt aan de ene kant voor schaalvergroting en ketenvorming en aan de andere kant zien we als tegenreactie de opkomst van de kleine, particuliere exploitant in de vorm van foodtrucks, pop-up outlets en B&B’s. Het werven en behouden van goed personeel zijn de belangrijkste problemen in de sector. Zij zijn uiteindelijk degenen die in de praktijk bepalend zijn voor de klantbeleving.
Horeca wordt steeds vaker als tool gebruikt om de aantrekkelijkheid van een gemeente te vergroten, wat kansen biedt voor nieuwe initiatieven en concepten. Kwaliteit, gastvrijheid en beleving zijn nu essentieel in de horeca. Internet geeft de klant vooraf al inzicht in aanbod, kwaliteit en pricing. Hoe zorg je ervoor dat jouw online verhaal naadloos aansluit op de offline beleving van de klant? Vertel het verhaal achter je bedrijf, verleid via social media en goede reviews. Met een opleiding bereid je je voor op deze trends en leer je hoe je het aanbod simpel en overzichtelijk houdt.
Wil jij graag aan de slag als professioneel kok? Of werk je al in de keuken en wil je meer verantwoordelijkheid? In de praktische Vakopleiding Professioneel Kok leer jij hoe je in je eentje een keuken runt. Zo leer je hoe je producten bewaart, een menu samenstelt en bereidt. Je leert ook alles over de dagelijkse organisatie van de keuken. Na deze vakopleiding kun je mogelijk direct doorstromen in de erkende MBO-opleiding Zelfstandig Werkend Kok niveau 3 van Scheidegger.
Er is steeds meer vraag naar gediplomeerde medewerkers fastservice. Ben jij net begonnen in een fastfoodrestaurant, budgetrestaurant, cafetaria, bedrijfskantine of ijssalons? Of wil je daar graag aan de slag? Dan behaal je met de opleiding MBO Medewerker Fastservice niveau 2 het vereiste diploma! In de praktijkgerichte lessen leer je alles over de voorbereidende en afrondende werkzaamheden, productie- en distributiewerkzaamheden, schoonmaak- en onderhoudswerkzaamheden en gastheerschap.
Vind jij het leuk om het gasten naar de zin te maken en wil je daar je werk van maken? Dan is de opleiding MBO Gastheer/-vrouw niveau 2 een goede keuze! Je specialiseert in gastvrijheid en komt te werken in de horeca, de sport of het toerisme. Je kerntaak is het begeleiden en adviseren van gasten. Na afronding van deze opleiding kun je versneld verder studeren naar verschillende erkende MBO-opleidingen niveau 3 of 4 in de horeca, leisure of hospitality.