NIMA

Niets is zo veranderlijk als het gedrag van klanten, zeker in deze tijd. Daar moet je als organisatie...

Lees verder >

Niets is zo veranderlijk als het gedrag van klanten, zeker in deze tijd. Daar moet je als organisatie voortdurend op inspelen. En hier zijn data én samenwerking...

Lees verder >

Niets is zo veranderlijk als het gedrag van klanten, zeker in deze tijd. Daar moet je als organisatie voortdurend op inspelen. En hier zijn data én samenwerking tussen de verschillende afdelingen voor...

Lees verder >

NIMA: 0 opleiding

Opleidingen (0)

Onze beste opleidingen

Over Opleiding.nl

De allerbeste opleidingen en trainingen, overzichtelijk bij elkaar
Over Opleiding.nl

Uit onderzoek blijkt dat de helft van alle Nederlanders het lastig vindt om de juiste opleiding of training te kiezen. Een derde vindt het zelfs zo lastig, dat zij het volgen van een opleiding of training uitstellen! Maar liefst 58% zou het ideaal vinden als de beste opleidingen en trainingen overzichtelijk op een website staan. Met Opleiding.nl bieden we precies die oplossing.

Lees verder

NIMA

Niets is zo veranderlijk als het gedrag van klanten, zeker in deze tijd. Daar moet je als organisatie voortdurend op inspelen. En hier zijn data én samenwerking tussen de verschillende afdelingen voor nodig. Zie jij hier een rol voor jou weggelegd?

Trends & ontwikkelingen

Onze samenleving wordt gekenmerkt door verandering - niets is tegenwoordig nog blijvend of vanzelfsprekend. Dit geldt ook voor het gedrag van mensen, en organisaties moeten daarop kunnen inspelen. De tijd dat planning zekerheid bood, is passé. Plannen moeten makkelijk aangepast kunnen worden aan de wensen van de klant, want die staat nu centraal. Om een klant binnen te halen, moet je denken als een klant. Om te kunnen denken als een klant moet je de klant kennen. Hiervoor heb je gegevens nodig, gebaseerd op waarnemingen van hun daadwerkelijke gedrag, die je op steeds meer technisch en digitaal geavanceerde manieren kunt verzamelen. Maar door het tempo van onze maatschappij verandert dit gedrag continu en zul je dus voortdurend gegevens moeten blijven verzamelen en analyseren.

De traditionele rolverdeling in een organisatie wordt losgelaten in deze continu veranderende wereld. Iedereen moet de rol aan kunnen nemen die op dat moment nodig is, en om te weten wat nodig is, is er een continue stroom van informatie nodig. Communicatie binnen een organisatie is dus van groot belang. Dit verloopt makkelijker als de grenzen tussen de verschillende afdelingen vervagen, zodat er geen eilandjes structuur ontstaat, die de communicatie en stroom van informatie bemoeilijkt. Sales, marketing, communicatie en service moeten worden gebundeld. Er moet worden samengewerkt om zo duidelijker te zijn naar de klant toe. Beschik jij al over de nodige vaardigheden om van je eiland af te kunnen stappen?

Populaire opleidingen binnen NIMA zijn:

HBO NIMA Businessmarketing A en B

Aan het einde van dit HBO programma bezit je drie waardevolle diploma’s, NIMA A Marketing, NIMA B Marketing en HBO Businessmarketing A en B van Hogeschool NCOI. Daarmee krijgt jouw cv een flinke upgrade. De opleiding duurt 2 jaar en wordt in een dag- en een avondvariant aangeboden

HBO NIMA Online Marketingmanagement A en B

Ben je ambitieus en wil je je ontwikkelen op het gebied van marketing? Met deze opleiding haal je niet alleen een diploma NIMA A Marketing en NIMA B Marketing in huis, maar ook het diploma HBO Online Marketingmanagement A en B van Hogeschool NCOI. De opleiding duurt twee jaar en wordt in een dag- en avondvariant aangeboden.

NIMA B Corporate Communicatie

Met een NIMA B Corporate Communicatie diploma op zak, kun je aan de slag met de communicatieproblematiek binnen een organisatie. Je beheerst de vaardigheden die je nodig hebt als senior communicatiemedewerker, -manager of -adviseur. Tijdens deze opleiding leer je hoe je invloed kunt uitoefenen op de reputatie van een bedrijf.