Cookies en privacy

Cookies Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden. Deze informatie gaat over je gedrag op de website. Er zijn verschillende soorten cookies zoals de functionele en de analytische cookies. De functionele cookies vallen buiten de cookiewet. Deze cookies hebben namelijk een functionele rol binnen een website. Denk hierbij aan een winkelwagentje, een login onthouden of vastleggen dat andere cookies wel of niet mogen worden geplaatst. Daarnaast plaatsen wij ook analytische cookies. Met het plaatsen van deze cookies krijgen wij informatie over bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves met het doel om onze diensten te kunnen verbeteren. Hierbij worden de gegevens geanonimiseerd waardoor wij hiermee geen persoonsgegevens verwerken en hebben wij je toestemming niet nodig. Waar we wel je akkoord voor nodig hebben, zijn de marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je zelf aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy- en cookieverklaring

HBO Module Hospitality en Servicemanagement - E-learning (Schoevers)

Vanaf

€ 2.080,69 (incl. BTW)

Duur

3 maanden

Opleidingsniveau

Trainingen

Meer informatie Download brochure
Opleider

Schoevers

Deskundig en persoonlijk opleidingsadvies?
Algemeen
Algemeen

Omschrijving

Hospitality is een essentieel onderwerp binnen veel verschillende sectoren. Binnen dienstverlenende industrieën als horeca en toerisme, maar ook in het bedrijfsleven, heb je continu met klanten en gasten te maken. Tijdens de HBO Module Hospitality en Servicemanagement leer je welke middelen je kunt inzetten om hoogwaardige service te bieden en zo de klanttevredenheid te optimaliseren.

Opleidingskenmerk(en)

HBO-deelprogramma

Leerplan

In het programma komen de volgende onderwerpen aan de orde:

  • Management van dienstverleningsprocessen
  • Hospitality concepten
  • Klantgerichte (bedrijfs)cultuur
  • Service recovery
  • Kwaliteit en kwaliteitssystemen
  • Etiquette en persoonlijke presentatie

Leerdoel(en)

Tijdens deze module ga je aan de slag met de belangrijkste onderwerpen op het gebied van hospitality en servicemanagement. Je leert dienstverleningsprocessen te managen en raakt bekend met hospitalityconcepten. Ook werk je aan je persoonlijke presentatie en verdiep je je in de verschillende onderdelen die een klantgerichte aanpak opmaken.

In de module wordt gebruikgemaakt van praktijkgericht lesmateriaal. Daarnaast heb je toegang tot een online leeromgeving waar je veel informatie vindt, zoals een leerwijzer, praktijkopdrachten en extra praktijkinformatie. Via de leeromgeving kun je ook communiceren met je medestudenten en je docent.

Programma
Datum & locatie
Kostenoverzicht
HBO Module Hospitality en Servicemanagement - E-learning (Schoevers)
Vakgebied
Opleidingsniveau

Trainingen

Erkenningen
Meer informatie Download brochure
DE OPLEIDER
Schoevers - Opleidersscore 6,5
Schoevers. Dan ben je meer waard.
Met meer dan 100 jaar ervaring is Schoevers dé aanbieder van MBO- en HBO-opleidingen en trainingen voor secretaresses en managementondersteuners. Onze opleidingen bieden een geweldige carrièrestart voor jonge, gedreven en servicegerichte mensen. Daarnaast biedt Schoevers een compleet pakket van opleidingen en trainingen voor werkende supportprofessionals en voor professionals die een overstap maken richting dit vakgebied.