Cookies Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden. Deze informatie gaat over je gedrag op de website. Er zijn verschillende soorten cookies zoals de functionele en de analytische cookies. De functionele cookies vallen buiten de cookiewet. Deze cookies hebben namelijk een functionele rol binnen een website. Denk hierbij aan een winkelwagentje, een login onthouden of vastleggen dat andere cookies wel of niet mogen worden geplaatst. Daarnaast plaatsen wij ook analytische cookies. Met het plaatsen van deze cookies krijgen wij informatie over bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves met het doel om onze diensten te kunnen verbeteren. Hierbij worden de gegevens geanonimiseerd waardoor wij hiermee geen persoonsgegevens verwerken en hebben wij je toestemming niet nodig. Waar we wel je akkoord voor nodig hebben, zijn de marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je zelf aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy- en cookieverklaring
Cloud computing, Internet of Things, chatbots. Nieuwe technologieën hebben grote gevolgen voor bedrijven....
Cloud computing, Internet of Things, chatbots. Nieuwe technologieën hebben grote gevolgen voor bedrijven. Ontdek hoe je door slimme ICT-oplossingen de...
Cloud computing, Internet of Things, chatbots. Nieuwe technologieën hebben grote gevolgen voor bedrijven. Ontdek hoe je door slimme ICT-oplossingen de bedrijfsvoering een enorme impuls kunt geven en ontwikkel...
Cloud computing, Internet of Things, chatbots. Nieuwe technologieën hebben grote gevolgen voor bedrijven. Ontdek hoe je door slimme ICT-oplossingen de bedrijfsvoering een enorme impuls kunt geven en ontwikkel je kennis en vaardigheden op het gebied van Business IT en management.
Technologische ontwikkelingen van de afgelopen jaren, zoals SDN - Software Defined Networking - of kunstmatige intelligentie, beginnen de mainstream te bereiken. Dit is het moment waarop organisaties deze ontwikkelingen gaan omarmen en inzetten.
Digitale samenwerking komt steeds vaker voor. Bedrijven gaan zich steeds meer ontwikkelen tot specialisten op die gebieden waar ze echt goed in zijn. Waar ze aantoonbaar iets toevoegen. Het werken met cloud toepassingen werkt hieraan mee en ondersteunt deze ontwikkeling.
Dit vraagt ook om nieuwe vormen van gegevensbeveiliging. Vanuit Brussel en de overheid zijn er al nieuwe regels op het gebied van het verwerken van privacygevoelige informatie, vastgelegd in de AVG. Ook beschermen van de eigen informatie en datastromen neemt een belangrijke plek in.
Een hechtere band met de klant met behulp van kunstmatige intelligentie en robotica. Stilaan gaat het ‘internet of things’ onze manier van werken beïnvloeden. Zeker bij bedrijven met intensief klantcontact zal dit contact steeds vaker digitaal verlopen.
Neem je graag de regie bij dit soort implementaties? Zorg je voor een transparante werkplek die niet gebonden is aan een geografische locatie? Verbind je de strategische doelen van het bedrijf, via de IT-technische eisen, aan de wensen van de gebruikers? Daar zitten de echte uitdagingen op business IT gebied de komende jaren!
De MBA Business Information Management is geschikt voor iedereen die vanuit strategisch perspectief naar informatievoorzieningen wil kijken. Kennis en informatiesystemen zijn van onschatbare waarde en jij leert ze te analyseren vanuit managementperspectief. Daarnaast besteedt de opleiding aandacht aan bedrijfskundig procesmanagement, IT-strategie en strategisch informatiemanagement.
Tijdens deze opleiding leer je om verbanden te leggen tussen mensen, processen en de IT. Het doel? De totaalprocessen binnen een organisatie verbeteren. Na deze HBO-opleiding kun je de verbindende schakel vormen tussen drie belangrijke factoren die invloed hebben op bedrijven. In dit uitdagende programma ga je veel aan de slag met de belangrijkste actuele ontwikkelingen op het gebied van business IT en bedrijfskundig management.
In zes maanden tijd ontwikkel je de kennis en vaardigheden die nodig zijn als IT-medewerker. Zo ga je aan de slag met servicestrategie en -ontwerp, ontwikkel je inzicht in hoe je storingen kunt voorkomen en leer je gebruikers ondersteunen. Dit programma vormt een mooie fundering op het gebied van IT en op het vlak van serviceverlening.