Cookies Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden. Deze informatie gaat over je gedrag op de website. Er zijn verschillende soorten cookies zoals de functionele en de analytische cookies. De functionele cookies vallen buiten de cookiewet. Deze cookies hebben namelijk een functionele rol binnen een website. Denk hierbij aan een winkelwagentje, een login onthouden of vastleggen dat andere cookies wel of niet mogen worden geplaatst. Daarnaast plaatsen wij ook analytische cookies. Met het plaatsen van deze cookies krijgen wij informatie over bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves met het doel om onze diensten te kunnen verbeteren. Hierbij worden de gegevens geanonimiseerd waardoor wij hiermee geen persoonsgegevens verwerken en hebben wij je toestemming niet nodig. Waar we wel je akkoord voor nodig hebben, zijn de marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je zelf aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy- en cookieverklaring
Potentiële kopers boeien en binden, adviseren over nieuwe markten, slim inspelen op behoeftes van consumenten:...
Potentiële kopers boeien en binden, adviseren over nieuwe markten, slim inspelen op behoeftes van consumenten: marketing is een dynamisch vak. Haal jij...
Potentiële kopers boeien en binden, adviseren over nieuwe markten, slim inspelen op behoeftes van consumenten: marketing is een dynamisch vak. Haal jij bijvoorbeeld al het maximale uit e-mailmarketing,...
Potentiële kopers boeien en binden, adviseren over nieuwe markten, slim inspelen op behoeftes van consumenten: marketing is een dynamisch vak. Haal jij bijvoorbeeld al het maximale uit e-mailmarketing, influencer campagnes en branding? Hoe snel reageer jij op nieuwe kansen en ontwikkelingen?
Mailboxen zitten tegenwoordig vol met mails - gelezen en ongelezen, belangrijke en onbelangrijke. Om te kunnen opvallen in deze zee van berichten, zal de rol van de videoboodschap steeds groter worden. Een persoonlijke video, want de klant wil weer persoonlijk contact hebben. Om deze reden groeit ook de behoefte aan live chat apps op websites. Dit gaat net iets sneller en is handiger dan bellen of mailen, en klanten zullen daardoor eerder daadwerkelijk contact opnemen. Een gestandaardiseerde e-mail aan de massa is tijdsbesparend, maar het effect zal niet groot meer zijn. Juist door de digitalisering van ons leven, krijgen we steeds meer behoefte aan een persoonsgericht contact. Was eerder de prijs doorslaggevend, nu worden klanten juist aangetrokken door service, klantgerichtheid en vertrouwen.
Om de klant zo persoonlijk mogelijk te kunnen aanspreken, moet je de klant leren kennen op basis van verzamelde gegevens. Doordat het verzamelen van persoonsgegevens steeds makkelijker wordt door de technische en digitale ontwikkelingen, worden de regels omtrent de bescherming van deze gegevens steeds scherper. De Europese privacywet zal in de toekomst zorgen voor veel verplichtingen voor organisaties op dit gebied, en overtredingen zullen bestraft worden met enorme boetes.
Als marketeer van de toekomst moet je dus over uiteenlopende vaardigheden beschikken: hoe kun je de technische ontwikkelingen het beste benutten? Hoe blijf je opvallen met een persoonlijke benadering? Hoe kun je het gedrag van de prospects blijven volgen zonder in overtreding te gaan?
Welke opleiding kies jij om persoonsgericht contact te bewerkstelligen voor je bedrijf? Uiteraard kun je een Masteropleiding volgen, maar er is ook op HBO- en MBO-niveau een meer praktijkgerichte benadering mogelijk. Natuurlijk kun je je specialiseren in bijvoorbeeld online- of e-mailmarketing en kiezen voor deeltijd of voltijd.