Cookies en privacy

Cookies Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden. Deze informatie gaat over je gedrag op de website. Er zijn verschillende soorten cookies zoals de functionele en de analytische cookies. De functionele cookies vallen buiten de cookiewet. Deze cookies hebben namelijk een functionele rol binnen een website. Denk hierbij aan een winkelwagentje, een login onthouden of vastleggen dat andere cookies wel of niet mogen worden geplaatst. Daarnaast plaatsen wij ook analytische cookies. Met het plaatsen van deze cookies krijgen wij informatie over bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves met het doel om onze diensten te kunnen verbeteren. Hierbij worden de gegevens geanonimiseerd waardoor wij hiermee geen persoonsgegevens verwerken en hebben wij je toestemming niet nodig. Waar we wel je akkoord voor nodig hebben, zijn de marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je zelf aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy- en cookieverklaring

HBO Programma Servicemanagement - Dag (Schoevers)

Vanaf

€ 3.743,49 (incl. BTW)

Duur

6 maanden

Opleidingsniveau

Trainingen

Meer informatie Download brochure
Opleider

Schoevers

Deskundig en persoonlijk opleidingsadvies?
Algemeen
Algemeen

Omschrijving

Om de klantbeleving van een dienst of product te verbeteren en de beste service te verlenen, is het belangrijk dat je begrijpt wat de behoeften van gebruikers zijn. Tijdens het HBO Programma Servicemanagement ga je aan de slag met het onderzoeken en verbeteren van de klantgerichtheid. Zo vergroot je je inzicht in de customer experience en kun je direct aan de slag met het optimaliseren van deze klantbeleving.

Opleidingskenmerk(en)

HBO-deelprogramma

Leerplan

Bij het aantal lessen wordt uitgegaan van de avondvariant. Bij de dagvariant heb je altijd 2 lessen op dezelfde dag. In het programma komen de volgende onderwerpen aan de orde:

Service design

(6 lessen)

  • Customer experience
  • Methoden voor serviceconcept bepaling: Service Design Thinking, persona’s en customer journey
  • Het inrichten van een servicedesk
  • Digitaliseren van het workorder proces
  • Ontwikkelen van een klantgericht serviceconcept
Hospitality en servicemanagement

(6 lessen)

  • Management van dienstverleningsprocessen
  • Hospitality concepten
  • Klantgerichte (bedrijfs)cultuur
  • Service recovery
  • Kwaliteit en kwaliteitssystemen
  • Etiquette en persoonlijke presentatie

Leerdoel(en)

Het HBO Programma Servicemanagement bestaat uit 2 modules waarbij servicedesign en -management centraal staan. Je verdiept je in de customer experience en leert een klantgerichte aanpak te hanteren in de praktijk.

Onze docenten verzorgen de lesbijeenkomsten op een praktijkgerichte manier. Juist door deze aanpak zijn we in staat om snel vorderingen te maken. En dat merk je direct in je werk. In het programma wordt gebruikgemaakt van actueel lesmateriaal. Daarnaast heb je toegang tot een online leeromgeving waar je veel informatie vindt, zoals een leerwijzer, praktijkopdrachten en extra praktijkinformatie.

Programma
Datum & locatie
Kostenoverzicht
HBO Programma Servicemanagement - Dag (Schoevers)
Vakgebied
Opleidingsniveau

Trainingen

Erkenningen
Meer informatie Download brochure
DE OPLEIDER
Schoevers - Opleidersscore 6,5
Schoevers. Dan ben je meer waard.
Met meer dan 100 jaar ervaring is Schoevers dé aanbieder van MBO- en HBO-opleidingen en trainingen voor secretaresses en managementondersteuners. Onze opleidingen bieden een geweldige carrièrestart voor jonge, gedreven en servicegerichte mensen. Daarnaast biedt Schoevers een compleet pakket van opleidingen en trainingen voor werkende supportprofessionals en voor professionals die een overstap maken richting dit vakgebied.